مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

منتدى تعليمى

نتائج الامتحانات  دليل مدارس الجمهورية

دموعك غاليه عليه
أميرة مملكه الحزن
الاميرة النائمة
ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏
goodbye
لحن !الحياة
10 مشترك

كاريكتار مبارككككككككككككككككككك

Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ
    Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ

المساهمات : 140

كاريكتار مبارككككككككككككككككككك - صفحة 2 Empty رد: كاريكتار مبارككككككككككككككككككك

مُساهمة  Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ السبت سبتمبر 03, 2011 8:14 pm

خلاص خليها تفاح قوليلى بقى مش بحبه Smile
    لحن !الحياة
    لحن !الحياة

المساهمات : 760
    الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

كاريكتار مبارككككككككككككككككككك - صفحة 2 Empty رد: كاريكتار مبارككككككككككككككككككك

مُساهمة  لحن !الحياة السبت سبتمبر 03, 2011 8:59 pm

-

عدل سابقا من قبل ايه الناس دى في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 7:18 pm عدل 1 مرات
    mostafa8
    mostafa8

المساهمات : 521

مُساهمة  mostafa8 الأحد سبتمبر 04, 2011 10:43 am

لحن الحياة كتب:مش احلى من مواضيع حضرتك طبعا

ده بس من ذوقك

وجزاك الله خيرا
    Burning Hell
    Burning Hell

المساهمات : 91
    الموقع : سلمت مره عليك مقدرتش انسى عينيك روحت افكر فيك من كتر لهفتى ليك خاااااايفه .. خااااايفه .. خاااااايفه من يومها قلبى معاك شغلتنى وياك كبر عليا هواك مع انى انا مقبلاك صدفه ايه تااني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوم شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام قلبى اللى عندك صدقه احساسى مش كداب طول عمري عايشه بخاف عليه و بعمله الف حساب خااايفه اه انا وانت مكتوبلنا باين نكمل بعض حبيبي قربلي هنا ولا انت ليك فالبعد طمني باي كلام ايه تاني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام اااااااااااه ااااااااه ايه تاني استني ايه تااني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالي صورتك علي بالي مكنش ده حالى شغلت روحي قوام

مُساهمة  Burning Hell الإثنين سبتمبر 05, 2011 9:03 am

NIcE Pictures
    I like the one with make up the most
    it truly suits him
    lol!
    دموعك غاليه عليه
    دموعك غاليه عليه

المساهمات : 74
    الموقع : أنا مش فارس ولا فتى أحلام أنا زحمة وربكة وشغل جنان نص بيضحك والتانى زعلان أنا شيخ فلتان .. طيب ، شرير وجرئ وجبان أوقات مشرق وأوقات بهتان وساعات سلم وساعات تعبان مفترى جدآ وكمان غلبان ، شبابيك وببان ، توهكم العنوان أنا من الأخر عفريت لابس بدلة أنسان

مُساهمة  دموعك غاليه عليه الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 6:51 pm

موضوع حلو بتاع كركريه مبارك دا

مش فيه هوت شوكلت

على العلم مش بحب الشوكولاته خالص

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 8:45 am