مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

منتدى تعليمى

نتائج الامتحانات  دليل مدارس الجمهورية

ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏
دموعك غاليه عليه
أميرة مملكه الحزن
لحن !الحياة
goodbye
9 مشترك

الفن الهادف.......حمزة نمرة إنسان

لحن !الحياة
    لحن !الحياة

المساهمات : 760
    الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

الفن الهادف.......حمزة نمرة إنسان - صفحة 4 Empty رد: الفن الهادف.......حمزة نمرة إنسان

مُساهمة  لحن !الحياة الثلاثاء أغسطس 30, 2011 9:36 pm

بس يا شروق الشمس انتى لما تتكلمى بلغة الروشنة هتتعودى عليها وبذلك (اولادك هيتعلموا اللغة دى فى المستقبل طبعا ) طيب سيبك من النقطة دى خالص ايه الفائدة لما نتكلم بلغة الروشنة هنستفيد ايه هتقوليلى عصرنا بيتطلب منا اننا نتكلم باللغة دى مااشى طيب هنستفيد ايه لما نتكلم بيها Suspect Suspect Suspect Suspect
    goodbye
    goodbye

المساهمات : 471

الفن الهادف.......حمزة نمرة إنسان - صفحة 4 Empty رد: الفن الهادف.......حمزة نمرة إنسان

مُساهمة  goodbye الثلاثاء أغسطس 30, 2011 9:43 pm

انتي بعدتي بتفكيرك أووووووووووووي

والله انتي لو بتركزي في كلامي هنخلص على طول

ما انا قلت لك اللغة دي بتبقى مع الأصحاب

و فايدتها ايه؟؟ دا بصراحة سؤال بتتحججي بيه مع احترامي

يعني ايه فايدة ان احنا بنسمع أغاني أو بنلبس على الموضة أو بتفرج على مسلسلات او بنكلم بعض دلوقتي؟؟ ايه فايدة انهم عملوا وجوه ضاحكة جنب المساهمات ؟؟ ايه فايدة انهم عملوا كاميرا الوان؟ ايه فايدة اللبانة اللي في بؤي دي؟؟ ايه فايدة الدبابيس بتاعة الطرحة دي؟؟
    لحن !الحياة
    لحن !الحياة

الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

مُساهمة  لحن !الحياة الثلاثاء أغسطس 30, 2011 9:53 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه شكللك عاوزانى انطرد من المنتدى ده يا شروق الشمس بس انتى عارفة كمسلمة ان الاغانى حرام والمسلسلات حرام انا مش هقول ان انا مش بتفرج عليها لا انا بتفرج واللبس الموضة انتى شايفة ان لبس الموضة بالنسبة للبنات دة الزى الاسلامى الصحيح هتقولى موضة موضة ايه البناطيل الضيقة من تحت والباديهات المفتوحة من وراء الظهر ده كده يبقى الموضة الصحيحة وسيبك بقا من الزى الاسلامى ما احنا لازم نعمل لاخرتنا قبل ما نعمل لدنيتنا
    goodbye
    goodbye

مُساهمة  goodbye الأربعاء أغسطس 31, 2011 10:38 am

طب والله العظيم انتي بتتحججي على أي حاجة وخلاص

مين قال لك ان الموضة معناها اللبس الخليع؟؟
    يمكن دا أول حاجة بتيجي في بالك
    بس i don;t think sooo

وأنا كنت مجرد بأدي أمثلة على الموضوع انما مش هنتحول فجاة عن الموضوع الاساسي ألا وهو اللهجة الشبابية الجديدة دي بقى ماتقدريش تقولي حرام هه

(ومش هأرد تاني لأني مش هدخل على المنتدى تاني و بالتالي هقفل الرسايل
    طبعا انتي موجودة طول النهار معايا على الفيس ....يعني مش هتوحشيني خاالص مالص)
    لحن !الحياة
    لحن !الحياة

مُساهمة  لحن !الحياة الأربعاء أغسطس 31, 2011 10:50 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشى يا قمر بس شكلى هوقف حسابى مؤقتا على الفيس لانى دخلا على الدراسة فمش هخش تانى اوكيه بس انتى هتوحشينى موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا ---------------------------------------- I love you I love you I love you الفن الهادف.......حمزة نمرة إنسان - صفحة 4 HtZ52279
    goodbye
    goodbye

مُساهمة  goodbye الأربعاء أغسطس 31, 2011 10:53 am

يا ختي أنا نفسي أقدر أتخلى عن الفيس
    بس ما أقدرش
    أدمنت
    لحن !الحياة
    لحن !الحياة

مُساهمة  لحن !الحياة الأربعاء أغسطس 31, 2011 10:59 am

تصدقى وانا والله بس يالا هشغل نفسى بحاجات تانية وكمان المدرسة جاية وبعدها االدروس فميش وقت اقعد عليه وبالتالى هنساة بس هعقد عليه فى الاجازة طبعا

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 4:18 pm