مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

منتدى تعليمى

نتائج الامتحانات  دليل مدارس الجمهورية

الاميرة النائمة
Crying sky
Sand Roze
Mostafa KhaL!L
Abaddon ملاك الجحيم
♥قصاد عينى ♥
mR.m
mostafa8
ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
eltyar romio
14 مشترك

ليه البنات بتحب تتعاكس؟؟؟

ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

المساهمات : 756

ليه البنات بتحب تتعاكس؟؟؟ - صفحة 2 Empty رد: ليه البنات بتحب تتعاكس؟؟؟

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ الخميس سبتمبر 09, 2010 1:16 am

اهلا

اهلا بالعيد
    Abaddon ملاك الجحيم

المساهمات : 23

مُساهمة  Abaddon ملاك الجحيم الخميس سبتمبر 09, 2010 8:02 pm

كل سنة وانتوا طيبين ومتاكلوش كحك كتير وعيد سعيد عليكوا
    الاميرة النائمة
    الاميرة النائمة

المساهمات : 231

مُساهمة  الاميرة النائمة الجمعة سبتمبر 10, 2010 11:09 am

ا

عدل سابقا من قبل الأميرة النائمة في الأحد أكتوبر 10, 2010 1:38 pm عدل 1 مرات
    Crying sky
    Crying sky

المساهمات : 108
    الموقع : جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل قال يعني بخونها ولا بغشها فاكراني قفلت السكه في وشها مع اني انا اللي في الاول متصل رحتلها اقابلها لقيت بنت اختها بتقولي خلاص الموضوع انتهي ومعاها جواب مكتوب فيه متاسفه لا في بينا كلام ولا سابق معرفه رغم اني مفيش اي غلطه عملتها جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل لميت صاحبتها وقعدت احلفلهم وانا بحكي صعبت عليهم كلهم طلعوا مناديلهم وهات يا عياط وانا عمال ابصلهم واشهد ربنا علي ظلم وقسوه ناس بنحبهم تاني يوم علي بيتها جريت بالوردتين قلتلها انا اسف وهمشي بعدتين ضحكت وقالتلي بهزر كل ده انا عارفه ان انت متجيش الا بكده سالتني ايه رايك وشوفت وصلت فين جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل قال يعني بخونها ولا بغشها فاكراني قفلت السكه في وشها

مُساهمة  Crying sky السبت سبتمبر 11, 2010 12:23 am

مش بتنامي ليه بقي إنشاء الله دا حضرتك الأميرة النائمة يعني علي طول نايمة ولا إيه مش المفروض تكوني نايمة علي طوووول ولا أنا غلطان
    الاميرة النائمة
    الاميرة النائمة

المساهمات : 231

مُساهمة  الاميرة النائمة الثلاثاء سبتمبر 14, 2010 2:46 pm

ا

عدل سابقا من قبل الأميرة النائمة في الأحد أكتوبر 10, 2010 1:38 pm عدل 1 مرات
    Crying sky
    Crying sky

المساهمات : 108
    الموقع : جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل قال يعني بخونها ولا بغشها فاكراني قفلت السكه في وشها مع اني انا اللي في الاول متصل رحتلها اقابلها لقيت بنت اختها بتقولي خلاص الموضوع انتهي ومعاها جواب مكتوب فيه متاسفه لا في بينا كلام ولا سابق معرفه رغم اني مفيش اي غلطه عملتها جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل لميت صاحبتها وقعدت احلفلهم وانا بحكي صعبت عليهم كلهم طلعوا مناديلهم وهات يا عياط وانا عمال ابصلهم واشهد ربنا علي ظلم وقسوه ناس بنحبهم تاني يوم علي بيتها جريت بالوردتين قلتلها انا اسف وهمشي بعدتين ضحكت وقالتلي بهزر كل ده انا عارفه ان انت متجيش الا بكده سالتني ايه رايك وشوفت وصلت فين جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل قال يعني بخونها ولا بغشها فاكراني قفلت السكه في وشها

مُساهمة  Crying sky الأربعاء سبتمبر 15, 2010 10:18 am

دا النوم حلو لي ناس كتيرررررررررررررر أوووي وبصراحة أنا منهم نفسي أخليني نايم ومصحاش لأني بجد عايش في كبوس بسبب ناس كدا مقدرش أقول علي أسميهم ولا أنتي شايفة إيه يا أميرة........
    you are my moon
    you are my moon

المساهمات : 22

مُساهمة  you are my moon الإثنين سبتمبر 12, 2011 10:35 pm

الموضوع جميل بس البنت المحترمة مش بتحب تتعاكس ومع ذلك بتتعاكس الموضوع عند الولد على فكرة مبقاش واحدة حلوة وبتحركه فبيقول كلمة حلوة لها دلوقتى المعاكسة بقت للبنت الوحشة قبل الحلوة يعنى الموضوع تقريبا بقى هواية او اسطوانة البيه بيشغلها ل اللى رايح واللى جاى حتى المنقبات بتتعاكس وده اكبر دليل على قلة ادب الولد مش البنت بتحب كده ولا لا
    لحن !الحياة
    لحن !الحياة

المساهمات : 760
    الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

مُساهمة  لحن !الحياة الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 8:23 pm

انا معاكى ع فكرة بس بيبقى فيه بنات مش حلوة وتلاقيها بتتعاكس ليه ممكن تكون لابسة ملابس خليعة زى ما بيقولوا والعكس صحيح والبنت الجميلة بردوا ممكن تكون لابسة لبس محترم ومش بتتعاكس ده كله ينتج من اللبس الخليع والحركات الاوفر

بس كله خلقة ربنا طبعا

وفيه شباب مش محترمين بيعاكسوا البنات المحترمين واللى مش محترمين فاكر كده انه بقاااااااااااااااااااا كدا راجل وكبر بس هوا ميعرفشى انه لو عاكس مسير بنتة او اختة او امة تتعرض للموقف ده
    Twilight
    Twilight

المساهمات : 237
    الموقع : ليرحل من يرحل من حياتى وليبقى من يشاء فانا لا التفت ابدا للوراء فالحب لا ياتى ابدا بتوسل ورجاء وغرور من امامى زادنى كبرياء

مُساهمة  Twilight الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 9:23 pm

والله ما عادت بتفرق وحشة حلوة محترمة مش محترمة هما مش بيفرق معهم زى ما تقولى هى بقت عادة انا مش عارفة يعنى هيجرى ايه لما يسيبو البنت ماشية فى حالها
    لحن !الحياة
    لحن !الحياة

المساهمات : 760
    الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

مُساهمة  لحن !الحياة الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 9:38 pm

انا موتى وسمى العيال اللى بيعكسوا واقسم بالله لو قدرت احطهم فى شوال وولع فيهم هعملها
    Twilight
    Twilight

الموقع : ليرحل من يرحل من حياتى وليبقى من يشاء فانا لا التفت ابدا للوراء فالحب لا ياتى ابدا بتوسل ورجاء وغرور من امامى زادنى كبرياء

مُساهمة  Twilight الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 9:42 pm

والله انا ببقى ماشية كارهة نفسى حاجة تفقع الواحد بيبقى خارج من بيته لا ليه ولا عليه ودمه ينحرق من الذبالة اللى بيعاكسو دول
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ الأربعاء سبتمبر 14, 2011 1:39 am

scratch scratch Howa Ento Btt3akso ???

Salma
    Salma

المساهمات : 44

مُساهمة  Salma الأربعاء سبتمبر 14, 2011 7:22 am

ياريت يا جماعة يبقي في احترام شوية يعني ده مش موضوع ينكتب ويتعلق عليه اصلا يعني تحب اكتب موضوع اسمه ليه الصبيان دايما واخدين في نفسهم مقلب ومفكرين انهم مقطعين السمكة وديلها وكل ولد فاكر نفسه الدنجوان اللي البنات واقعة فيه سوري يا جماعة في الكلام وبعدين احنا مش منتظرين شوية نظرات حقيرة من ناس احقر عشان نحس ان احنا جمال
    Twilight
    Twilight

مُساهمة  Twilight الأربعاء سبتمبر 14, 2011 9:47 am

عسل يا سلمى ده هيبقى موضوع جااااااااااااااامد اوى اعمليه انتى بقى
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ الأربعاء سبتمبر 14, 2011 11:58 am

Tayeb W Elmawdo3 Elly M7desh Elmafrod Yrod 3leh Da Enty Rdety 3leh Leh Ba2a .. A Ya Twilight Enty M3aha Wala M3ana .. Enty Shklek Keda Et32dty Mn Elnas Elly Hena .. HHHHHHHHHHH
    you are my moon
    you are my moon

المساهمات : 22

مُساهمة  you are my moon الأربعاء سبتمبر 14, 2011 1:13 pm

يعنى والنبى لما الناس يحسبوك علينا بنى ادم عشان انت مش تحس انك اقل منا وتبطل تحقد على الناس والنبى فى اسوا من كده يبقى من الاولى ان احنا نتعاكس طبعا الكلام مش على مستوى قاعدتك عشان كده مش هتفهم بس اوعدك الحصة الجاية فى الدرس اللى انا بديهولك هناخد درس كيف توهم الاخرين انك بنى ادم ماشى بس اوعى تغيب لحسن اعرفهم حقيقتك اوك ههههههههههههههههههه Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 02, 2024 9:45 am