مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

منتدى تعليمى

  

 
نتائج الامتحانات  دليل مدارس الجمهورية
 

                    


    كرسى الاعتراف

    شاطر

    Twilight

    عدد المساهمات : 237
    تاريخ التسجيل : 22/08/2011
    العمر : 21
    الموقع : ليرحل من يرحل من حياتى وليبقى من يشاء فانا لا التفت ابدا للوراء فالحب لا ياتى ابدا بتوسل ورجاء وغرور من امامى زادنى كبرياء

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  Twilight في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 8:16 am

    يا بنتى الواحد لما بيضايق مبيبقاش عارف هو بيقول ايه بس هو احنا يعنى كل مرة هنضايق لوحدنا واللى يضليقنا يضحك علينا لا على ايه كفاية لحد كدا

    Burning Hell

    عدد المساهمات : 91
    تاريخ التسجيل : 12/07/2011
    العمر : 22
    الموقع : سلمت مره عليك مقدرتش انسى عينيك روحت افكر فيك من كتر لهفتى ليك خاااااايفه .. خااااايفه .. خاااااايفه من يومها قلبى معاك شغلتنى وياك كبر عليا هواك مع انى انا مقبلاك صدفه ايه تااني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوم شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام قلبى اللى عندك صدقه احساسى مش كداب طول عمري عايشه بخاف عليه و بعمله الف حساب خااايفه اه انا وانت مكتوبلنا باين نكمل بعض حبيبي قربلي هنا ولا انت ليك فالبعد طمني باي كلام ايه تاني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام اااااااااااه ااااااااه ايه تاني استني ايه تااني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالي صورتك علي بالي مكنش ده حالى شغلت روحي قوام

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  Burning Hell في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 9:24 am

    اولا انا مش عارفة يعني ايه تشتغلوا بعض ؟؟؟؟؟ scratch

    ثانيا المنتدي بقي حاجة low خالص يعني مجتشي علي الكلمة ده و تمسكوا فيها اوي كدا ف اللي انيل منها و محدش علق

    ثالثا انتم ليه كل موضوع ينتهي بمشكله و تعليقات اوفر ؟

    رابعا بص ف اولا لان انا عايزه اعرف يعني ايه تشتغلوا بعض ؟؟؟؟؟

    الموضوع دا جميل جدا لولا بعض التعليقات اللي خرجته عن الموضوع


    شـــكـــــرااااااااااا يا لـــحـــن الــحــيــاة cheers

    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 9:54 am

    هههههههههههههههه حلو تشتغلوا بعض دي علي اساس انكوا يعني حاجات بتشتغل طيب محدش يعرف الحاجات اللي بتشتغل دي (اللي هي انتوا)) صيني ولا .............؟؟؟؟

    Twilight

    عدد المساهمات : 237
    تاريخ التسجيل : 22/08/2011
    العمر : 21
    الموقع : ليرحل من يرحل من حياتى وليبقى من يشاء فانا لا التفت ابدا للوراء فالحب لا ياتى ابدا بتوسل ورجاء وغرور من امامى زادنى كبرياء

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  Twilight في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 10:10 am

    مش حكاية ان احنا مسكنا فى الكلمة دى بس احنا كل اما نعمل كومنت يقوم الاخ اللى اسمه مصطفى خليل ده يرد بحاجة تضايق الواحد وابقى شوفى مش دى بس اللى علق عليها واحنا صبرنا عليه مرة واتنين ومكناش بنرد بس شكله كدا هيسوق فيها

    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 10:47 am

    ههههههههه فعلا هو شكله كدا سواق كبير ودرجة أولي كمان ههههههههههههههه

    لحن !الحياة

    عدد المساهمات : 760
    تاريخ التسجيل : 07/06/2011
    الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  لحن !الحياة في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 2:43 pm

    سواااااااااااااااااااااااق ! على فكرة اى مضوع انا هعملة بعد كده يا ريت اللى بيردوا كل مرة هما اللى يردوا اصى متعوده على ردودهم الرائعة انما اى ناس (تانية )سورى ياريت متعلقشى الا كويس ولو معلقتشى كويس يا ريت متردش اوكيه







    بس حلوة دخل ببببببببببببببببب هههههههههههههههههههههههه

    Burning Hell

    عدد المساهمات : 91
    تاريخ التسجيل : 12/07/2011
    العمر : 22
    الموقع : سلمت مره عليك مقدرتش انسى عينيك روحت افكر فيك من كتر لهفتى ليك خاااااايفه .. خااااايفه .. خاااااايفه من يومها قلبى معاك شغلتنى وياك كبر عليا هواك مع انى انا مقبلاك صدفه ايه تااني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوم شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام قلبى اللى عندك صدقه احساسى مش كداب طول عمري عايشه بخاف عليه و بعمله الف حساب خااايفه اه انا وانت مكتوبلنا باين نكمل بعض حبيبي قربلي هنا ولا انت ليك فالبعد طمني باي كلام ايه تاني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام اااااااااااه ااااااااه ايه تاني استني ايه تااني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالي صورتك علي بالي مكنش ده حالى شغلت روحي قوام

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  Burning Hell في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:04 pm

    خلاص يا جماعة مش حكايه ده

    الصــبــر جميل و الـهـدوء اجـمل silent

    و المــســامح كريـم

    lol!

    خليكم Cool علشان الاعصاب
    السنه لسه طويله ادامكم Smile

    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:13 pm

    هى هى هى هى هى علي رأي المثل القوالب نامت والانصاص قامت ياعم الحج هي هي هي هي هي هي هي
    pirat pirat pirat pirat

    Burning Hell

    عدد المساهمات : 91
    تاريخ التسجيل : 12/07/2011
    العمر : 22
    الموقع : سلمت مره عليك مقدرتش انسى عينيك روحت افكر فيك من كتر لهفتى ليك خاااااايفه .. خااااايفه .. خاااااايفه من يومها قلبى معاك شغلتنى وياك كبر عليا هواك مع انى انا مقبلاك صدفه ايه تااني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوم شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام قلبى اللى عندك صدقه احساسى مش كداب طول عمري عايشه بخاف عليه و بعمله الف حساب خااايفه اه انا وانت مكتوبلنا باين نكمل بعض حبيبي قربلي هنا ولا انت ليك فالبعد طمني باي كلام ايه تاني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام اااااااااااه ااااااااه ايه تاني استني ايه تااني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالي صورتك علي بالي مكنش ده حالى شغلت روحي قوام

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  Burning Hell في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:22 pm

    قوالب ؟؟؟؟؟؟؟ و انصاص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ايه دا بقي ان شاء الله الترجمة هتنزل امته ؟
    الكلام دا مكتوب بالعربي ؟؟؟

    I don't get it scratch

    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:24 pm

    طيب انتي عايزاني أكتبلك بي اي لغه وانا اكتبلك والله ؟؟؟؟

    Burning Hell

    عدد المساهمات : 91
    تاريخ التسجيل : 12/07/2011
    العمر : 22
    الموقع : سلمت مره عليك مقدرتش انسى عينيك روحت افكر فيك من كتر لهفتى ليك خاااااايفه .. خااااايفه .. خاااااايفه من يومها قلبى معاك شغلتنى وياك كبر عليا هواك مع انى انا مقبلاك صدفه ايه تااني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوم شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام قلبى اللى عندك صدقه احساسى مش كداب طول عمري عايشه بخاف عليه و بعمله الف حساب خااايفه اه انا وانت مكتوبلنا باين نكمل بعض حبيبي قربلي هنا ولا انت ليك فالبعد طمني باي كلام ايه تاني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام اااااااااااه ااااااااه ايه تاني استني ايه تااني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالي صورتك علي بالي مكنش ده حالى شغلت روحي قوام

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  Burning Hell في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:31 pm


    افهم الاول يعني ايه المثل اللي انت كاتبه ده ؟
    حاجة وحشة و لا حلوه ؟

    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:34 pm

    انت لازم تعرفي يعني طيب تعرفي المثل اللي بيقول الفرخه كلت بيضها أو حتي المثل اللي بيقول اللي مخدتوش القرعه تخدوا أم الشعور هي هي هي هي هي هي Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised

    cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops

    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

    عدد المساهمات : 756
    تاريخ التسجيل : 24/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : http://www.facebook.com/?ref=home#!/ELSAFER.MADO

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:37 pm

    طيب حد فيكو بقا يعرف المثل دا .. اللى منك منك وانت منو يا عم .. Laughing Laughing

    Burning Hell

    عدد المساهمات : 91
    تاريخ التسجيل : 12/07/2011
    العمر : 22
    الموقع : سلمت مره عليك مقدرتش انسى عينيك روحت افكر فيك من كتر لهفتى ليك خاااااايفه .. خااااايفه .. خاااااايفه من يومها قلبى معاك شغلتنى وياك كبر عليا هواك مع انى انا مقبلاك صدفه ايه تااني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوم شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام قلبى اللى عندك صدقه احساسى مش كداب طول عمري عايشه بخاف عليه و بعمله الف حساب خااايفه اه انا وانت مكتوبلنا باين نكمل بعض حبيبي قربلي هنا ولا انت ليك فالبعد طمني باي كلام ايه تاني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام اااااااااااه ااااااااه ايه تاني استني ايه تااني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالي صورتك علي بالي مكنش ده حالى شغلت روحي قوام

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  Burning Hell في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:38 pm

    هههههههههههههه
    اه انا عارفة التاني بس الاول ده عمري ما سمعت عنه !!

    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

    عدد المساهمات : 756
    تاريخ التسجيل : 24/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : http://www.facebook.com/?ref=home#!/ELSAFER.MADO

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:41 pm

    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:43 pm

    الاول دا بي معني ان مهما عملنا مع البشر عمر البشر ما يطمر فيهم لأنهم أوسخ من الكلاب دا حتي الكلب بيطمر فيه عن الانسان والله بجد فعلشان كدا المثل بيقول الفرخه كالت بيضها او حتي المثل اللي بيقول دلع عيني دلع صاحبي عملها وخلع هي هي هي هي هي شكلي كدا محدش فاهم حاجة مني

    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

    عدد المساهمات : 756
    تاريخ التسجيل : 24/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : http://www.facebook.com/?ref=home#!/ELSAFER.MADO

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:46 pm

    ana fahmak Ya Pompo .. Laughing Laughing Laughing Laughing

    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:48 pm

    أنت كدا تمام وتعجبني لما تفهم يا حليب كامل الدسم هؤ هؤ هؤ هؤ هؤ هؤ


    Burning Hell

    عدد المساهمات : 91
    تاريخ التسجيل : 12/07/2011
    العمر : 22
    الموقع : سلمت مره عليك مقدرتش انسى عينيك روحت افكر فيك من كتر لهفتى ليك خاااااايفه .. خااااايفه .. خاااااايفه من يومها قلبى معاك شغلتنى وياك كبر عليا هواك مع انى انا مقبلاك صدفه ايه تااني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوم شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام قلبى اللى عندك صدقه احساسى مش كداب طول عمري عايشه بخاف عليه و بعمله الف حساب خااايفه اه انا وانت مكتوبلنا باين نكمل بعض حبيبي قربلي هنا ولا انت ليك فالبعد طمني باي كلام ايه تاني استني ايه تاني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالى صورتك على بالى مكنش ده حالى قبل السلام اااااااااااه ااااااااه ايه تاني استني ايه تااني و احلم بمين تاني شغلت روحي قوام شوف مالي صورتك علي بالي مكنش ده حالى شغلت روحي قوام

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  Burning Hell في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:49 pm

    لا انا فهمتها
    thanks
    Smile

    دموعك غاليه عليه

    عدد المساهمات : 74
    تاريخ التسجيل : 22/07/2010
    العمر : 23
    الموقع : أنا مش فارس ولا فتى أحلام أنا زحمة وربكة وشغل جنان نص بيضحك والتانى زعلان أنا شيخ فلتان .. طيب ، شرير وجرئ وجبان أوقات مشرق وأوقات بهتان وساعات سلم وساعات تعبان مفترى جدآ وكمان غلبان ، شبابيك وببان ، توهكم العنوان أنا من الأخر عفريت لابس بدلة أنسان

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  دموعك غاليه عليه في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:51 pm


    ايه يا جماعه هو كده ولا هناك هنا بقى ولا ايه

    دا بقى اللى بيقولوا عليه

    ايوه قول انت بس وانا اروح



    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 3:51 pm

    فهمتي ؟؟ هو هو هو هو هو هو كويس انك فهمتي ياريت بقي تعملي باللي فهمتيه مش كدا ولا انا غلطان

    لحن !الحياة

    عدد المساهمات : 760
    تاريخ التسجيل : 07/06/2011
    الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  لحن !الحياة في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 5:18 pm

    ايه اللى انت كتبوا ده يا ThE BiG BoSs امثال مش كويسة وحاجات غريبة كده لاحظ ان فيه بنات هناااااااااااااااا ولا انت مش شايف وبعدين انت اول مادخلت المنتدى ده دخلت وعملت مواضيع اسلامية وكنت بتنصح اصحابك يبطلوا كلام اللى بيكتبوة تقوم انت تكتب ههههههههههههههههههههههه والله حاجة بضحك فعلا ياريت ترد كويس ولو مش عاجبك كلامى حضرتك متردش على مواضيعى ياريت

    دموعك غاليه عليه

    عدد المساهمات : 74
    تاريخ التسجيل : 22/07/2010
    العمر : 23
    الموقع : أنا مش فارس ولا فتى أحلام أنا زحمة وربكة وشغل جنان نص بيضحك والتانى زعلان أنا شيخ فلتان .. طيب ، شرير وجرئ وجبان أوقات مشرق وأوقات بهتان وساعات سلم وساعات تعبان مفترى جدآ وكمان غلبان ، شبابيك وببان ، توهكم العنوان أنا من الأخر عفريت لابس بدلة أنسان

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  دموعك غاليه عليه في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 6:30 pm


    تعرفى دا الكلام الصح
    كان لازم تقولى و ايه اه نسيت مش مشكله المهم
    اثبتى على موقفك من القضيه
    والشعار اهو

    ايه اهو قال ايه عايزين يشربوا بيبسى

    سورى ع الالفاظ لو كانت خارجه عن الاكل بس عادى




    ThE BiG BoSs

    عدد المساهمات : 55
    تاريخ التسجيل : 14/07/2011
    الموقع : سأعتذر....... لعيني التي رأت من لا يراها سأعتذر.......لروحي التي وهبتها لمن قتلها سأعتذر ........لقلمي الذي كتب لمن لا يقرأ سأعتذر ...........لقلبي الذي اسكنت فيه اناس لا يعرفون معنى الحب

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  ThE BiG BoSs في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 6:35 pm

    هههههههه ضحكتيني هو اللي يشوف حال الناس يعني ميصعبشي عليه حاله أقولك حاجة روحي ذاكري وخليكي في حالك أصلك لسه صغيرة علي اللي في دماغي ولما تكبري هتعرفي... انا عايز انصجك نصيحه قد كدا مش كل واحد يبينلك انه طيب وصاحبك ويعمل فيها انه أنظف من الصيني بعد غسيله يبقي فعلا كدا بالعكس والله يا لحن الحياة أنا عن نفسي اتعلمت من ناس كلاب حاجات كتيرة اوي بس اعتبريها نصيحة في ناس بتكون من جوه أع أع ومن بره نع نع مش هتفهمي انتي حاجة عموما اللي عايز أقولهولك انا الاول فعلا عارف ربنا اكتر من اي حد بس بصراحة من اللي شوفته احب أقولك في ناس من جوه زي الكلاب عايزين يكلوا فيكي ومن بره عاملين زي الغزلان نفسه يلعبوا معاكي بس بالعكس دول بيكلوا فيكي وانتي مش واخده بالك يلا انا شكلي طولت عليكي

    دموعك غاليه عليه

    عدد المساهمات : 74
    تاريخ التسجيل : 22/07/2010
    العمر : 23
    الموقع : أنا مش فارس ولا فتى أحلام أنا زحمة وربكة وشغل جنان نص بيضحك والتانى زعلان أنا شيخ فلتان .. طيب ، شرير وجرئ وجبان أوقات مشرق وأوقات بهتان وساعات سلم وساعات تعبان مفترى جدآ وكمان غلبان ، شبابيك وببان ، توهكم العنوان أنا من الأخر عفريت لابس بدلة أنسان

    رد: كرسى الاعتراف

    مُساهمة  دموعك غاليه عليه في الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 6:40 pm


    لالالالالالالالا

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء فبراير 21, 2017 3:23 am