مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

منتدى تعليمى

  

 
نتائج الامتحانات  دليل مدارس الجمهورية
 

                    


    كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    شاطر
    avatar
    drank blood

    المساهمات : 15
    تاريخ التسجيل : 07/10/2011
    الموقع : ظننت انى بعد مغادرتك انساك ولكنى نسيت ان قلبى سيظل محروقا من لهفه عليك فماذا افعل فى نفسي انى اتمني الموت كل يوم حتي لا ارى الشخص الذى احببته وهو يؤلمني بحبى له فماذا هو الحب الذى يؤدى الى الزله فهل تدفن الكرامه من اجل الحب ام يدفن الحب من اجل الكرامه

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  drank blood في السبت أكتوبر 29, 2011 9:57 am

    نجيب صور للحيوانات كلها علشان محدش يزعل بقااااااا
    avatar
    Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ

    المساهمات : 213
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24
    الموقع : مــن يغيـــب عنــك لـ يوميــن .. دون عـــذر .. يتــركـك وحيــدا" .. دون ســؤال .. تــأكّــد أنــه .. يســـتطيـع أن يغيـــب العمــر كلـــه .. دون وداااااااااع

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ في السبت أكتوبر 29, 2011 10:56 am

    هههههههههههه مفيش منه رجالي ههههههههههههه
    avatar
    drank blood

    المساهمات : 15
    تاريخ التسجيل : 07/10/2011
    الموقع : ظننت انى بعد مغادرتك انساك ولكنى نسيت ان قلبى سيظل محروقا من لهفه عليك فماذا افعل فى نفسي انى اتمني الموت كل يوم حتي لا ارى الشخص الذى احببته وهو يؤلمني بحبى له فماذا هو الحب الذى يؤدى الى الزله فهل تدفن الكرامه من اجل الحب ام يدفن الحب من اجل الكرامه

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  drank blood في السبت أكتوبر 29, 2011 4:45 pm

    هههههههههههههههههههه لا فيه بس مقاس صغير هههههههههههههههههههههههههه
    avatar
    drank blood

    المساهمات : 15
    تاريخ التسجيل : 07/10/2011
    الموقع : ظننت انى بعد مغادرتك انساك ولكنى نسيت ان قلبى سيظل محروقا من لهفه عليك فماذا افعل فى نفسي انى اتمني الموت كل يوم حتي لا ارى الشخص الذى احببته وهو يؤلمني بحبى له فماذا هو الحب الذى يؤدى الى الزله فهل تدفن الكرامه من اجل الحب ام يدفن الحب من اجل الكرامه

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  drank blood في السبت أكتوبر 29, 2011 4:53 pm

    دى لكى يا لحن
    avatar
    Mostafa KhaL!L

    المساهمات : 216
    تاريخ التسجيل : 23/04/2010
    العمر : 23

    >

    مُساهمة  Mostafa KhaL!L في السبت أكتوبر 29, 2011 5:40 pm

    هى هى هى هى هى هى هى هى هى هى هى هى

    على رأى المثل .......................
    avatar
    Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ

    المساهمات : 213
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24
    الموقع : مــن يغيـــب عنــك لـ يوميــن .. دون عـــذر .. يتــركـك وحيــدا" .. دون ســؤال .. تــأكّــد أنــه .. يســـتطيـع أن يغيـــب العمــر كلـــه .. دون وداااااااااع

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ في السبت أكتوبر 29, 2011 6:52 pm

    عارف انا المثل دا يا صاحبي مش هو اللي بيقول(( $$لو موزتك خانتك اعتبرها جزمتك$$ ))
    avatar
    Mostafa KhaL!L

    المساهمات : 216
    تاريخ التسجيل : 23/04/2010
    العمر : 23

    >

    مُساهمة  Mostafa KhaL!L في الأحد أكتوبر 30, 2011 12:02 am

    بالظبط كدا يا برنس الجيل

    انت كدا جبت من الاخر

    بس خليها جزمه نضيفه علشان ميزعلشى
    avatar
    Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ

    المساهمات : 213
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24
    الموقع : مــن يغيـــب عنــك لـ يوميــن .. دون عـــذر .. يتــركـك وحيــدا" .. دون ســؤال .. تــأكّــد أنــه .. يســـتطيـع أن يغيـــب العمــر كلـــه .. دون وداااااااااع

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ في الإثنين أكتوبر 31, 2011 10:52 am

    ممممممممم نظيفة نظيفة وعندك واحدة نظيفه مقاس 64 هههههههههههههههههه
    avatar
    ♥بين اديك♥

    المساهمات : 48
    تاريخ التسجيل : 11/05/2010
    العمر : 24
    الموقع : انا زعلتك ف حاجه طب ايه يا حبيبى هي ؟؟ بتدارى عينك ليه لما بتييجى ف عنيا ؟؟ وحكايتك بس ايه فيك حاجه مش عاديه قولى يا حبيبى حاجه متصعبهاش عليا انا مصمم مش ماشى قبل ما تتكلم ما اقدرش اسيبك تتألم ساكت يا حبيبى ليه انا ضايقتك طب قلت حاجه متتقالشي مش ماشى ولا سايبك تمشى قبل ما افهم فيه ايه قولى حبيبى بصراحه ومشاعرك ليا سيبها الدمعه اللى ف عيونك عرفنى ايه سببها عينك ف عنيا لكن حاسس بمسافه بينا ف حاجات غالية علينا بتضيع يا حبيبى منا عايز تعاتبنى عاتب طب ليه عمال تفكر ماهو ده الوقت المناسب قبل الاحزان ما تكبر يا حبيبى سايبنى ليه عايش فى الحيرة ديه وان كانت غلطه منى يبقى حقك عليا

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  ♥بين اديك♥ في الإثنين أكتوبر 31, 2011 2:13 pm

    مقاس 64 affraid هههههههه

    تتلبس فين دى

    Question Question Question Question Question Exclamation Exclamation Exclamation
    avatar
    Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ

    المساهمات : 213
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24
    الموقع : مــن يغيـــب عنــك لـ يوميــن .. دون عـــذر .. يتــركـك وحيــدا" .. دون ســؤال .. تــأكّــد أنــه .. يســـتطيـع أن يغيـــب العمــر كلـــه .. دون وداااااااااع

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ في الإثنين أكتوبر 31, 2011 2:24 pm

    اي حد بقي يا صاحبي Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    avatar
    Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ

    المساهمات : 213
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24
    الموقع : مــن يغيـــب عنــك لـ يوميــن .. دون عـــذر .. يتــركـك وحيــدا" .. دون ســؤال .. تــأكّــد أنــه .. يســـتطيـع أن يغيـــب العمــر كلـــه .. دون وداااااااااع

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ في الجمعة نوفمبر 04, 2011 11:19 am

    إِذَا أَحْزَنَتْكَ اَلْحَيَاةْ وَأَصْبَحْتَ وَحَيَد
    ألْمَسْ قَلْبَگ♥️ وَأَبْتَسَـمْSmile
    وَ تَذَگرْ...
    أَنّگ تَمْلَگ بِدَاخِلَگ گنْزٌ.. لاَيُقَدّرْ بِمَالْ هو :
    1 - اَلْحُـبْ ،
    2 - اَلْطّيَبَة ،
    3 - اَلْحَنَانْ ،
    يَجْعَلُ مِنْ أَبْتَعَدَ عَنْگ وَفَقَدَگ..يَتَمَنّىَ اَلْعَوْدَه إِلَيْگ..وَ مَنْ لاَ يَعْرِفُـگ.. يَحْلَمْ بَأَنْ يَجِـدَ إِنْسَانَ مثلڳ
    avatar
    لحن !الحياة

    المساهمات : 760
    تاريخ التسجيل : 07/06/2011
    الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  لحن !الحياة في الإثنين نوفمبر 14, 2011 8:59 am

    ان تبــــــــكى .. لايعـــــــنى انــــــــك ضعيفا .... فــــــلا تنظـــــر للــــــــــدمعــه علــــــى انـــــــها مجــــــــرد دمـــــــعه ........ ولـــــــــكن انــــــــــظر لــــــــها عــــــــلى انـــــــها رمـــــــــز لهـــــــــذا القــــــــــلب الحســــــــــــاس
    avatar
    Mostafa KhaL!L

    المساهمات : 216
    تاريخ التسجيل : 23/04/2010
    العمر : 23

    >

    مُساهمة  Mostafa KhaL!L في الإثنين نوفمبر 14, 2011 10:28 pm

    يا حبيبتى انتى صغيره على الكلام ده
    avatar
    goodbye

    المساهمات : 471
    تاريخ التسجيل : 31/12/2010
    العمر : 26

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  goodbye في الثلاثاء نوفمبر 15, 2011 11:56 am

    بحلـــــــــمـ بيـــكـ أنــا بحلـــمــ بيـــــــــكـ

    Wink
    avatar
    Mostafa KhaL!L

    المساهمات : 216
    تاريخ التسجيل : 23/04/2010
    العمر : 23

    >

    مُساهمة  Mostafa KhaL!L في الثلاثاء نوفمبر 15, 2011 12:40 pm

    يا اختى كميله
    avatar
    Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ

    المساهمات : 140
    تاريخ التسجيل : 21/08/2011

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ في الثلاثاء نوفمبر 15, 2011 7:56 pm

    وفى القهوه مستنيك Twisted Evil
    avatar
    goodbye

    المساهمات : 471
    تاريخ التسجيل : 31/12/2010
    العمر : 26

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  goodbye في الأربعاء نوفمبر 16, 2011 7:55 am

    الصورة اللي انت حاططتها هي اللي كميله اوووي Smile

    وبالنسبة للقهوة : .
    I just don't like it
    عشان بتسهرني..وأنا بحب أنام عشان احلم :p
    avatar
    لحن !الحياة

    المساهمات : 760
    تاريخ التسجيل : 07/06/2011
    الموقع : احـــســـاس قـــاســى جــدا... . . . . ... ... ... ... ... . . . . . . . عــنــدما تـجـبـر نـفـسـك عـلـى تـجـاهـل شـخص... كــان يــعــنــى لــك الـعــالم بأكــمــلــه ♥♥♥ والأصــعـــب مــنــه.. عــنــدمــا تــتــعــمــد تــجــاهــلـــه.. وبــداخـــلـــك ♥♥♥♥عـــشـــق كــبـــيـــر لـه

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  لحن !الحياة في الخميس نوفمبر 17, 2011 8:12 pm

    صغيرة ايه وكبيرة ايه انا كتباة للترفيه مش علشان حاجة يعنى اوك Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
    avatar
    drank blood

    المساهمات : 15
    تاريخ التسجيل : 07/10/2011
    الموقع : ظننت انى بعد مغادرتك انساك ولكنى نسيت ان قلبى سيظل محروقا من لهفه عليك فماذا افعل فى نفسي انى اتمني الموت كل يوم حتي لا ارى الشخص الذى احببته وهو يؤلمني بحبى له فماذا هو الحب الذى يؤدى الى الزله فهل تدفن الكرامه من اجل الحب ام يدفن الحب من اجل الكرامه

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  drank blood في الخميس نوفمبر 17, 2011 8:22 pm

    ايييييييييييييييييه ده منتدى اهبل صحيح دنا كنت فكراة منتدى تعليمى يعنى طلع منتدى اى كلام فاى كلام صحيح ايه ده مفيش احترام للتانى دا انتوا المفروض تراعوا انكم من بلد واحدة يعنى المفروض تخافوا على مشاعر بعض يعنى بالكلام اللى بتقولوة ده والله يا خسارة بجد يا خسارة
    avatar
    Mostafa KhaL!L

    المساهمات : 216
    تاريخ التسجيل : 23/04/2010
    العمر : 23

    >

    مُساهمة  Mostafa KhaL!L في السبت نوفمبر 19, 2011 9:06 am

    ممممممممممممممممم

    بس ياريت كل واحد يحتفظ برأيه !
    avatar
    drank blood

    المساهمات : 15
    تاريخ التسجيل : 07/10/2011
    الموقع : ظننت انى بعد مغادرتك انساك ولكنى نسيت ان قلبى سيظل محروقا من لهفه عليك فماذا افعل فى نفسي انى اتمني الموت كل يوم حتي لا ارى الشخص الذى احببته وهو يؤلمني بحبى له فماذا هو الحب الذى يؤدى الى الزله فهل تدفن الكرامه من اجل الحب ام يدفن الحب من اجل الكرامه

    رد: كاريكتار اطفال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    مُساهمة  drank blood في السبت نوفمبر 19, 2011 5:09 pm

    انا ده رايى لان حبيت اوضحوا مش اكتر لما لاقيت طريقة كلامكوا مع زمايلكوا كدا مكنتش اقصد حاجة فانا كاخت لكوا فضل ان طريقة الكلام تبقى احلى من كدا شوية
    avatar
    Mostafa KhaL!L

    المساهمات : 216
    تاريخ التسجيل : 23/04/2010
    العمر : 23

    >

    مُساهمة  Mostafa KhaL!L في السبت نوفمبر 19, 2011 5:23 pm

    ان شاء الله

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت يناير 20, 2018 5:00 pm