مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مدرسة كفركلا الباب الثانوية المشتركة

منتدى تعليمى

نتائج الامتحانات  دليل مدارس الجمهورية

♥قصاد عينى ♥
you are my moon
Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ
Crying sky
زهرة الوادي
♥بين اديك♥
111111
Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ
الفرعون العاشق
mostafa8
abdo elkalshi
ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏
ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
17 مشترك

عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه

ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

المساهمات : 756

عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Empty عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ الإثنين مايو 24, 2010 8:27 pm

كيفيه رسم الفراشه بأكثر من طريقه

عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه %D8%B1%D8%B3%D9%85%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D8%A9

عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Butterfly

ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏
    ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏

المساهمات : 546
    الموقع : ربــي ... تــركـتُ ما أُحِــب من أجــل ما تـُـحـِـب ... فإجعـل ما تـُـحـِـب هو كـل ما أُحِــب ... وأكتــب لي فـِعلَ ما تـُـحـِـب ... فحُبـــكَ غــاية ما أُحِـب ما آجمـل آن تُرضـي الله بما يُحب.... فتجـده يُرضيـك بآكثـر مما تُحب, كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي) ___

عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Empty رد: عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه

مُساهمة  ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏ الأربعاء مايو 26, 2010 9:55 am

والله يا احمد انت عمال ترد على اى موضوع
    حتى الرسم فى منتدى المدرسه
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Empty رد: عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ الأربعاء مايو 26, 2010 2:56 pm

اشكرك على زوقك في الكلام اذا كنت انت بتسمي الرد على المواضيع (رسم) ومنظره يبقى انت كمان بترسم وبتتمنظر ؟ ولا ايه
    abdo elkalshi
    abdo elkalshi

المساهمات : 134

مُساهمة  abdo elkalshi الأربعاء مايو 26, 2010 3:06 pm

اية يا رجالة هدوااااااااااااا القاعدة كده

اية يا وديــــــــــــــــــع

الرجالة مش لابسة بنطلونتها لية يا وديع

اهدؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤا
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ الأربعاء مايو 26, 2010 3:25 pm

شكرا يا عبد على ردك

mostafa8
    mostafa8

المساهمات : 521

مُساهمة  mostafa8 الخميس مايو 27, 2010 11:40 am

موضوع جاااااااااامد يا استاذ احمد
    الفرعون العاشق
    الفرعون العاشق

المساهمات : 53

مُساهمة  الفرعون العاشق الخميس مايو 27, 2010 8:35 pm

موضوع مفيد شكراااايااحمد
    mostafa8
    mostafa8

المساهمات : 521

مُساهمة  mostafa8 الخميس مايو 27, 2010 9:54 pm

كيف تتغلم عمل الشنب

عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه BE549969
    ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏
    ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏

المساهمات : 546
    الموقع : ربــي ... تــركـتُ ما أُحِــب من أجــل ما تـُـحـِـب ... فإجعـل ما تـُـحـِـب هو كـل ما أُحِــب ... وأكتــب لي فـِعلَ ما تـُـحـِـب ... فحُبـــكَ غــاية ما أُحِـب ما آجمـل آن تُرضـي الله بما يُحب.... فتجـده يُرضيـك بآكثـر مما تُحب, كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي) ___

مُساهمة  ÅƝẵ-męsĥ BtẵǮ-Bŋẳt‏ السبت مايو 29, 2010 11:50 am

انت زعلت ولا ايه يا احمد
    انا بهزر معاك
    وبعدين عبدالله قام بالواجب وخدى النفوس
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ السبت مايو 29, 2010 8:29 pm

لا ولا يهمك يا درش

مشكور على الردود

المساهمات : 213
    الموقع : مــن يغيـــب عنــك لـ يوميــن .. دون عـــذر .. يتــركـك وحيــدا" .. دون ســؤال .. تــأكّــد أنــه .. يســـتطيـع أن يغيـــب العمــر كلـــه .. دون وداااااااااع

مُساهمة  Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ الأحد مايو 30, 2010 1:24 am

أنت يابني أنت وهو لما الباشا يوصل تفضوا الخناق وتقموا تقفوا ليه الماجري رفعت وصل يابني أنت وهو affraid Basketball Evil or Very Mad Sad Shocked pirat bounce
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ الأحد مايو 30, 2010 2:26 am

قيام ......... لرفعت ( cherry )

جلوس بقا

المساهمات : 213
    الموقع : مــن يغيـــب عنــك لـ يوميــن .. دون عـــذر .. يتــركـك وحيــدا" .. دون ســؤال .. تــأكّــد أنــه .. يســـتطيـع أن يغيـــب العمــر كلـــه .. دون وداااااااااع

مُساهمة  Ř € Ҝ θ ..... Ļ θ Ṽ € Ř Ṧ الأربعاء يونيو 02, 2010 4:12 pm

afroأنت واللع يأحمد بتفكرني بفلم hدبور عارفه هههههههههههه afro afro afro afro afro afro lol! lol! أنت والله دبورهههههههههههه afro afro afro lol! lol! lol! lol! santa santa cat cat What a Face Twisted Evil pig Evil or Very Mad ألف سلامة علي دماغك لما أنا أوصل تقوم تأقف ومتقعدش أنت فاهم ياد دأنا ريــــــــــكـــــــــــــو
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ
    ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ

مُساهمة  ٌٍ-ٌُ Mç.яïskψ الخميس يونيو 03, 2010 1:32 am

على فكره انت عرفت ريكو ده مين هتكره نفسك
    عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Dog5
    وانت بتقول انا ريكو يبقى انت اللى عندنا في الحته ولا واحد صحبه ؟

111111
    111111

المساهمات : 8

مُساهمة  111111 السبت يونيو 05, 2010 12:10 am

عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_basketball عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_basketball عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_basketball عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_basketball عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers أنت يابني أنت وهو أحمد نجاح ده ياعم ريكو أبو الرسم وأنا أسف طبعا علي اللي قالوه علشان ده شخص رخم وبيحب يرسم كتير وخصوصا علي النات بس علي مين يا عم رفعت ده أنسان متغاظ منك يا مجري يا أهم واحد في المنتدي كله عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_cheers يا دبورهههههههههههههه عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr أحمد نجاح جاب الله دبورررررررررررررررررررررر عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr ههههههههههههههههه
    واه واه واه واه واه ا واه واه واه واه واه واه واه واه واه واه واه واه واه عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_rr عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant يا عجل يا فيل عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_elephant عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Icon_lol
    ♥بين اديك♥
    ♥بين اديك♥

المساهمات : 48
    الموقع : انا زعلتك ف حاجه طب ايه يا حبيبى هي ؟؟ بتدارى عينك ليه لما بتييجى ف عنيا ؟؟ وحكايتك بس ايه فيك حاجه مش عاديه قولى يا حبيبى حاجه متصعبهاش عليا انا مصمم مش ماشى قبل ما تتكلم ما اقدرش اسيبك تتألم ساكت يا حبيبى ليه انا ضايقتك طب قلت حاجه متتقالشي مش ماشى ولا سايبك تمشى قبل ما افهم فيه ايه قولى حبيبى بصراحه ومشاعرك ليا سيبها الدمعه اللى ف عيونك عرفنى ايه سببها عينك ف عنيا لكن حاسس بمسافه بينا ف حاجات غالية علينا بتضيع يا حبيبى منا عايز تعاتبنى عاتب طب ليه عمال تفكر ماهو ده الوقت المناسب قبل الاحزان ما تكبر يا حبيبى سايبنى ليه عايش فى الحيرة ديه وان كانت غلطه منى يبقى حقك عليا

مُساهمة  ♥بين اديك♥ السبت يونيو 05, 2010 11:02 pm

أهدأيا قتيل براحه على الفيل الفيل بيخاف من الفار و بقولك براحه على دبور
    مع تحيا ت
    حـبيبـك عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Affraid
    الـمرحـوم عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Affraid عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Affraid عاوز تتعلم ازاى ترسم احلى فراشه ادخل هنااااااااا بسرعه Affraid
    زهرة الوادي
    زهرة الوادي

المساهمات : 17

مُساهمة  زهرة الوادي السبت يونيو 05, 2010 11:31 pm

ايه الكلام اللي كله قرف دا ا بقي منتدي زبالة أووووي
    انا مش هدخله تاني فين الادمن يا جماعة يوقف الكلام دا

عدل سابقا من قبل زهرة الوادي في الثلاثاء يوليو 19, 2011 3:21 am عدل 1 مرات
    ♥بين اديك♥
    ♥بين اديك♥

الموقع : انا زعلتك ف حاجه طب ايه يا حبيبى هي ؟؟ بتدارى عينك ليه لما بتييجى ف عنيا ؟؟ وحكايتك بس ايه فيك حاجه مش عاديه قولى يا حبيبى حاجه متصعبهاش عليا انا مصمم مش ماشى قبل ما تتكلم ما اقدرش اسيبك تتألم ساكت يا حبيبى ليه انا ضايقتك طب قلت حاجه متتقالشي مش ماشى ولا سايبك تمشى قبل ما افهم فيه ايه قولى حبيبى بصراحه ومشاعرك ليا سيبها الدمعه اللى ف عيونك عرفنى ايه سببها عينك ف عنيا لكن حاسس بمسافه بينا ف حاجات غالية علينا بتضيع يا حبيبى منا عايز تعاتبنى عاتب طب ليه عمال تفكر ماهو ده الوقت المناسب قبل الاحزان ما تكبر يا حبيبى سايبنى ليه عايش فى الحيرة ديه وان كانت غلطه منى يبقى حقك عليا

مُساهمة  ♥بين اديك♥ الإثنين يونيو 07, 2010 12:08 am

احب ان اشكر الاستاذ القتيل على كلمته الميته واحب اقوله الموت علينا حق واكرام القتيل دفنه
    ♥بين اديك♥
    ♥بين اديك♥

مُساهمة  ♥بين اديك♥ الإثنين يونيو 07, 2010 12:09 am

احب ان اشكر الاستاذ القتيل على كلمته الميته واحب اقوله الموت علينا حق واكرام القتيل دفنه
    111111
    111111

مُساهمة  111111 الإثنين يونيو 07, 2010 12:42 am

والله يا عم المرحوم ليك وحشه فاكر أيام مدرسة( الدفنه الوحده) لما كنا في حصة( أقرأوا علينا الفتحة) شوفت كنا بنعمل أيه
    والله وحشتنا أيام التربه الوحده فاكرها كنا نيمين جنب الميتين( وبنشخ عليهم) ههههههههه
    كانوا بيقولوا لربنا ( يارب أحنا جاين نتحاسب ولا جاين نتنجس وينشخ علينا
    أحلي تحية للمعلم المرحوم ونتمنالوا كافن شيك يلق عليه
    والموت علي وعليك حـــــــــــــــــــــــــــــــق
    ♥بين اديك♥
    ♥بين اديك♥

مُساهمة  ♥بين اديك♥ الإثنين يونيو 07, 2010 11:12 pm

احب أشكر القتيل على الذكريات الميته الى كان بيقول عليها فاكر انت البنت الى كانت مضروبه بالنار فى قلبها لما رحت انت وكلمتها وأخذت رقم التربه بتاعتها وكلمتها عليه
    حبيبك
    المرحوم
    111111
    111111

مُساهمة  111111 الإثنين يونيو 07, 2010 11:21 pm

أحب أن أشكر أخويا وابن التربة الواحده المرحوم وأحب أقول الأيام بتاع البنت دي كانت أيام عضم ونشف
    وأحب أقول في نهاية البرنامج أن أهدي لكل مايت أغنية (أيه الراقدون تحت التراب)
    ♥بين اديك♥
    ♥بين اديك♥

مُساهمة  ♥بين اديك♥ الثلاثاء يونيو 08, 2010 3:38 am

شكرك مقبول وان شاء الله الاغنيه دى هتتذاع عند تربه الواد حمكشه يوم الثلاثاء بعد صلاة الجمعه
    وفى الاخر اقول
    سمعنى سلام( لو مكنتش انت تموتنى مين هيموتنى )
    جشطه يا قتــــيل
    Crying sky
    Crying sky

المساهمات : 108
    الموقع : جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل قال يعني بخونها ولا بغشها فاكراني قفلت السكه في وشها مع اني انا اللي في الاول متصل رحتلها اقابلها لقيت بنت اختها بتقولي خلاص الموضوع انتهي ومعاها جواب مكتوب فيه متاسفه لا في بينا كلام ولا سابق معرفه رغم اني مفيش اي غلطه عملتها جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل لميت صاحبتها وقعدت احلفلهم وانا بحكي صعبت عليهم كلهم طلعوا مناديلهم وهات يا عياط وانا عمال ابصلهم واشهد ربنا علي ظلم وقسوه ناس بنحبهم تاني يوم علي بيتها جريت بالوردتين قلتلها انا اسف وهمشي بعدتين ضحكت وقالتلي بهزر كل ده انا عارفه ان انت متجيش الا بكده سالتني ايه رايك وشوفت وصلت فين جاي بكلمها الشحن فصل زعلت واتقمصت من اللي حصل قال يعني بخونها ولا بغشها فاكراني قفلت السكه في وشها

مُساهمة  Crying sky الثلاثاء يونيو 08, 2010 4:18 pm

شكرك مقبول يا عم المرحوم
    Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ
    Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ

المساهمات : 140

مُساهمة  Ĭ ĻǾṼỄ ¥ǿǚ الثلاثاء أغسطس 23, 2011 11:21 pm

ههههههههههههههههههههههه عجل وفيل يا راجل اسكت دا احمد جاب الله زى الريشه بس والله احمد جاب الله اتش دبور دى جامده جدى lol! lol! lol! lol! lol! lol!

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 12:54 pm